Sotsiaalkindlustusamet peatab kuuks ajaks klientide teenindamise büroodes ja jätkab teenindamist e-kanalites
Seoses sellega, et Eesti nakatumisnäitaja 100 000 elaniku kohta on jätkuvalt väga kõrge, sulgeb sotsiaalkindlustusamet neljapäevast, 11. märtsist kõik oma teenindusbürood üle Eesti. Bürood jäävad suletuks kuni 5. aprillini.
Sotsiaalkindlustusameti klienditeeninduse juhi Anu Polbergi sõnul kontaktne teenindus küll peatatakse aga inimene teenustest ilma ei jää, teda teenindatakse teiste kanalite kaudu.
„Eelmise aasta kevad, mil pidime samuti oma klienditeenindused sulgema, näitas, et meie kliendid leiavad meid ilusti üles ka e-kanalites ja ükski teenus seetõttu saamata ei jää. Teenindame ka seekord oma kliente infotelefonis, iseteeninduses, posti ja e-posti teel," rääkis Polberg ning lisas, et vastavalt vajadusele suurendab amet ka oma infotelefonide kõnede vastuvõtu võimekust.
Seni kuni kontaktne teenindus on peatatud võtab amet puude raskusastme tuvastamise taotlusi, lisaks e-kanalitele, vastu ka telefoni teel.
Sotsiaalkindlustusametiga saab suhelda:
- infotelefon 6121 360 on avatud esmaspäevast reedeni kella 9-17;
- iseteenindus.sotsiaalkindlustusamet.ee on avatud 24/7;
- võimalik on kirjutada ka e-postile info@sotsiaalkindlustusamet.ee;
- või saata kiri postiga aadressile Paldiski mnt 80, Tallinn;
- infot leiab ka ameti kodulehelt sotiaalkindlustusamet.ee.
Sotsiaalkindlustusameti ohvriabi kriisitelefon 116 006 ja lasteabitelefon 116 111 ning chatid on avatud 24/7